Pagina's

maandag 8 maart 2010

Sinaasappelkistje beplakken















Ik had verschillende sinaasappelkistjes waar ik nog wat leuks mee wilde doen. Ik besloot het papier eraf te halen en de kistjes op te schuren. Vervolgens heb ik de maten opgemeten en stukken cadeaupapier precies op maat uitgeknipt. Daarna heb ik de randen ingesmeerd met boekbinderslijm (andere lijm zoals decopatch werkt ook goed) en het papier erop geplakt. Het kistje op de foto dient nu als fruitmandje.
Een zelfde stuk cadeaupapier ga ik binnenkort op de achterkant van Dittes bed plakken.

Wellicht schaf ik nog eens echt decopatchpapier en -lijm aan, want je kunt er onwijs leuke dingen mee doen! Meer weten? Kijk eens op deze site.

1 opmerking:

  1. Dat ziet er leuk uit met zo'n vrolijk papiertje er omheen :D

    Een fijne dinsdag!
    liefs Insoon

    BeantwoordenVerwijderen

© 2010-2011 by KnutselMar. All rights reserved by http://ranjameteenrietje.blogspot.com/