Pagina's

donderdag 8 april 2010

Haarspeldjeshangers















Deze linten zijn handig voor meisjes die veel haarspeldjes hebben. Ik heb ze bij mijn dochter aan de muur gehangen (op grijphoogte!) en het staat erg vrolijk.

Ik heb lint van 22 mm breed gebruikt. Dit heb ik aan beide kanten met de naaimachine omgezoomd. Aan de bovenkant heb ik er een klein lintje in geknoopt om het aan op te kunnen hangen. Vervolgens heb ik er een groot hart van 25 cm breed op genaaid en daarna nog een klein hartje erop bevestigd. Tenslotte heb ik samen met mijn dochter alle speldjes erop vastgeklikt. Overigens zijn we inmiddels toe aan meer hangers, want de berg met speldjes blijft maar groeien hier. Rarara, hoe kan dat toch....?!

2 opmerkingen:

  1. Slim bedacht met die linten. Heb je alle knipjes mooi bij elkaar. En het staat ook nog eens vroijk met al die kleurtjes.

    Een fijn weekend!
    liefs Insoon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha ... een leuke oplossing gevonden !
    ze heeft nog niet veel speldjes nodig maar die paar dat ze al heeft hebben nog geen plekje !!!

    BeantwoordenVerwijderen

© 2010-2011 by KnutselMar. All rights reserved by http://ranjameteenrietje.blogspot.com/