Pagina's

maandag 19 juli 2010

Nieuwe camera (Olympus)



Na een tijdje pauzeren wil ik verder gaan met mijn blog. Wellicht in een iets andere vorm dan voorheen, maar ik blijf de exhibitionistische neiging hebben mijn dingetjes te delen met het wereldwijde web.

Een paar weken terug was mijn fototoestel kapot gegaan. Nu zat er nog nét garantie op, maar de beste man in de fotozaak zei, dat het door drukte een maand of twee zou gaan duren, eer ik mijn toestel terug heb. Zoals anderen vergroeid zijn met hun gsm, ben ik dat met mijn digitale camera. Een kleine ramp, dus voor mij!

Er was bij ons al langer de wens een echt goede camera aan te schaffen, die tevens goede kwaliteit (HD)filmpjes kan maken. Dit omdat we vaak niet met én het fototoestel én de videocamera op pad gaan. De laatste tijd verloren de video opnames het steevast van het fototoestel. Erg jammer, want toen ik laatst filmpjes van een pasgeboren Ditte terugzag (toen filmden we elk lachje, en elke badsessie nog!), werd ik toch wat weemoedig.

Tijd dus voor actie. Mijn man kwam aanzetten met deze camera. Wat een ge-wel-dig ding! Prachtige foto's maken we ermee. Zie het resultaat hierboven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

© 2010-2011 by KnutselMar. All rights reserved by http://ranjameteenrietje.blogspot.com/