Pagina's

vrijdag 17 december 2010

Paul Frank tas gewonnen


Langzaamaan werd ik actiever op Twitter, begon ik het Tweeten beter te begrijpen én leuker te vinden. Ik ontdekte het verschil tussen retweeten en reply'en én wanneer iemand iets tegen jou in het bijzonder zegt. Zo zag ik, dat mijn achternichtje meedeed aan een retweet-actie waarbij je een Paul Frank tas kon winnen. "Leuk, ik doe mee!" dacht ik en retweette voor de eerste keer een bericht. Een dag later ontdekte ik tot mijn verbazing dat ik de winnaar was van de actie. Ik mocht zelf een tas uitzoeken in de webwinkel van Hippest Fashion. Na lang wikken en wegen werd het bovenstaande tas. Ik ben er superblij mee!!!

Wellicht #tot ziens via Twitter @knutselmar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

© 2010-2011 by KnutselMar. All rights reserved by http://ranjameteenrietje.blogspot.com/