Pagina's

zaterdag 15 januari 2011

Scrapboek/plakboek


In haar eerste jaar hield ik een babyboek bij voor Ditte, in de vorm van een scrapbook. Elke week plus elke maand schreef en plakte ik wat over haar op. In het daarop volgende boek, beginnend na haar eerste verjaardag, maakte ik het eerste jaar elke maand een verhaaltje, nu doe ik het per half jaar. Regelmatig schrijf ik in een kladschriftje leuke zinnetjes van haar op, dingen die ze heeft meegemaakt etc. Later werk ik dit uit in haar plakboek, te samen met entreekaartjes, schoolfoto's, tekeningen en alles wat ik nog voor handen heb. Grotere dingen gaan overigens in haar bewaardoos op zolder.

Gistermiddag was de kleine meid de hele middag weg, dus heb ik het boek er maar eens bij gepakt. Samen met de scrapspullen en ben ik aan de slag gegaan. Ik ben nog niet helemaal bij, dus hoop ik binnenkort alles nog eens af te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

© 2010-2011 by KnutselMar. All rights reserved by http://ranjameteenrietje.blogspot.com/