Pagina's

donderdag 17 februari 2011

Stoffenspektakel


Gisteren was ik met mijn zusje en Ditte naar het Stoffenspektakel in Goes. Ik had er al zóveel over gehoord, dat moest vast heel erg de moeite waard zijn (toch?!). En eerlijk is eerlijk: er waren onwijs veel kramen en stoffen in overvloed. Maar als ik de prijzen vergelijk met aanbieders op internet zoals Online stoffen en de Stoffenkraam of de Lapjesschuur, dan is het via internet vaak nog goedkoper shoppen. Ik heb dan ook niet veel gekocht, behalve een metertje roze stof plus nog 3 meter lint. De roosjes en buttons komen van de Action, waar ik samen nog geen 2 euro voor betaalde, en dan kon Ditte ook nog een Kim Possible surpise ei erbij kopen voor slechts 8 cent!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

© 2010-2011 by KnutselMar. All rights reserved by http://ranjameteenrietje.blogspot.com/