Pagina's

donderdag 31 maart 2011

Rokjestijd


Al was er vandaag even weinig van te merken, de lente is toch echt begonnen. Als we de weerman mogen geloven, wordt het zaterdag zelfs 20 graden! Kortom, tijd voor luchtige zomerkleding. Al weken wil ik aan wat nieuws beginnen, maar ik heb geen fut, geen tijd of gewoon geen zin. Toch zijn er een aantal rokjes die nog op mijn verlanglijstje staan, zoals de smockrok, de marketskirt, de lummelrock, ballonrok en jurkjes zoals bijvoorbeeld de altijd leuke Popover Sundress van Oliver +S (de zogenaamde "lintjurkjes").

Al weken ligt er hier een half afgemaakte Tulip rok. Eerst had ik de rokdeeltjes niet goed geknipt en moest ik overnieuw beginnen. Vervolgens liep ik vast op het gedeelte met de (nep)gulp. Daarna had ik er even geen zin meer in. Wellicht ga ik snel nog een poging wagen. Hierboven alvast een foto van wat het moet gaan worden. De onderrok en tailleband zijn knaloranje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

© 2010-2011 by KnutselMar. All rights reserved by http://ranjameteenrietje.blogspot.com/