Pagina's

zaterdag 16 juli 2011

Rokje, gekrulde linten en bananoffeetaart


Van een te strak zittend Cakewalk jurkje maakte ik een rokje. Ik tornde het bovengedeelte los, zoomde de randen om en haalde er elastiek doorheen.


Ook maakte ik twee gekrulde linten op een haarelastiek voor Ditte


en en gekruld lint op een roze elastiek


en nog een elastiek met gekrulde linten


 Tenslotte maakte ik samen met Ditte een bananoffeetaart uit het boek Jamie in 30 minuten. In plaats van oploskoffie deed ik pure cacao door de slagroom en het schaafsel raspte ik wat dunner. Als hoofdgerecht serveerde ik gisteren de Zwangere Jools pasta, maar daar heb ik geen foto van gemaakt ;)

1 opmerking:

  1. Wat een lief rokje heb je ervan gemaakt en die krullen zien er feestelijk uit. Ga zo even naar de link voor die taart. Ziet er heerlijk uit :-)

    Een fijne woensdag!
    liefs Insoon

    BeantwoordenVerwijderen

© 2010-2011 by KnutselMar. All rights reserved by http://ranjameteenrietje.blogspot.com/