Pagina's

maandag 16 januari 2012

Post om blij van te worden mét uitslag Give away

Van deze post werd ik afgelopen week erg blij:

pakketje bloemetjes, lint, knopen en pareltjes

Een pakketje applicaties, lintjes, plakpareltjes, en een zak knoopjes, glittertjes en pinnetjes (via Marktplaats).

lief! lint

Een pakketje Lief! Lifestyle lint, voor een opdrachtje van babyhaarspeldjes.

pakket stofjes

Via Online Stoffen een verrassingspakket reststofjes. Het was echt van alles wat. Ze hebben een goede service, en versturen hun pakketjes altijd supersnel. Een aanrader!
(de bovenste stofjes zaten aan elkaar vast, en heb ik stuk voor stuk losgetornd).

kinderbreiboek

Gewonnen bij Annemarie's haakblog, het "Kinderbreiboek".


En met de volgende post hoop ik mensen blij te maken:

kaart met gelukspoppetje

Een 'opkikkertje' voor mijn oude omaatje van 88, die vorige week een lelijke val van de trap gemaakt heeft, en met de ambulance naar het ziekenhuis werd gebracht. Gelukkig viel het allemaal erg mee, en mocht ze diezelfde dag nog terug naar huis om daar verder te herstellen.

gelukspoppetje uit Brazillie

Het poppetje op de voorkant van de kaart is een zogenaamd 'gelukspoppetje' uit Brazillie. Op de achterkant van de kaart staat wat het poppetje zou betekenen.

kaart beterschap

Een beterschapskaart voor iemand uit onze kerk, die eveneens een vervelende smak gemaakt heeft en nu een eind van huis moet gaan revalideren.

kaart sterkte Laaf

Een 'sterkte-kaartje' voor onze buurman op leeftijd, die vorige week op vakantie een hersenbloeding heeft gehad. Volgende week gaan mijn buurtjes verhuizen naar een bejaardenwoning. We zullen ze gaan missen!

kaart met vlaggetjes van stof

Een verjaardagskaart, voor in de kaartenbak.

kaart kitten

Een poezenkaart, voor in de kaartenbak. Wellicht iets voor Valentijn?

geboorte dochter

Een feestelijk cadeautje met kaartje voor een pasgeboren meisje, van een heel lief internetvriendinnetje van mij.

cadeau enveloppe baby dochter

Feestelijk ingepakt in een cadeau enveloppe.

babyspeldjes

Zoals ik haar had beloofd, als het een meisje zou worden, een pakketje haarspeldjes, bestaande uit een haarbandje, elastiekje met Nijntje en 3 baby klittenband speldjes.

cadeautje baby

Natuurlijk werd het pakketje mooi ingepakt.

kaarten postcrossing

Vier zorgvuldig uitgezochte kaarten voor mensen uit Rusland, Oekraine, Amerika en China, oftewel voor andere Postcrossers.



En dan nu... rapapapaaaaaa!!! De uitslag van mijn Give Away. Ik vroeg vanmiddag het vriendje en vriendinnetje van Ditte een cijfer onder de 15 te noemen. Vervolgens mocht Ditte deze 2 cijfers op een briefje schrijven. De bijbehorende nummers heb ik opgezocht tussen de reacties. Daar kwam het volgende uit:

uitslag give away

De winnaar van het Give Away pakket is nr 5, oftewel Flo.

Bij 50 volgers zou er een 2e kleine verrassing worden verloot. Helaas zit ik 'slechts' aan de 49 mensen, maar ach.... een kniesoor die daarop let*. Dus nr 11, oftewel Creathea ook jij krijgt iets thuisgestuurd.

Flo en Creathea mailen jullie mij even jullie adres?



* Ik weet, dat ik ook een aantal vaste lezers heb, die geen Google Friend connect hebben.

4 opmerkingen:

© 2010-2011 by KnutselMar. All rights reserved by http://ranjameteenrietje.blogspot.com/