Pagina's

donderdag 12 januari 2012

Retro uit eigen kast - bordje

bordje grenstroepen 1939

Hier één van de favoriete requisiten van Koos, staande in onze huiskamer...

Helaas heb ik het vlak nadat ik het gefotografeerd had, kapot laten vallen...

Ik durfde het dan ook bijna niet te zeggen toen hij uit zijn werk kwam...

Gelukkig was hij niet boos (hij kent mijn onhandigheid)*...

En is hij inmiddels driftig op zoek naar een nieuw bordje....

Mocht iemand dus nog iets weten of in de aanbieding hebben, dan hoor ik het graag...




 Vergeten jullie niet mee te doen met mijn give away? Dit kan nog tot en met zondag 15 januari.



* bij een zwaar verkeersongeval 13,5 jaar geleden, heb ik o.a. mijn linkerhand en pols verbrijzeld en laat ik dus gemakkelijk dingen uit mijn handen vallen.

3 opmerkingen:

  1. oh wat zonde zeg, wel lief dat hij zo reageerde. Hoopdat jullie snel een soort gelijk bordje vinden, ik kan je helaas niet helpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei oei, dat was niet zo'n goede actie!
    Ik weet niet of ik dat goed kan maken met een Zweeds kerstbordje. Dat lijkt er niet eens op. Moeilijk!
    Je kunt nu trouwens precies zien dat ik 2 keer op je blog ben komen kijken vanavond. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee, is weer heel wat anders, maar wel een bordje, toch ;)

    Een zelfde bordje hebben we helaas ook nooit meer gevonden trouwens :'(

    BeantwoordenVerwijderen

© 2010-2011 by KnutselMar. All rights reserved by http://ranjameteenrietje.blogspot.com/