Pagina's

woensdag 1 februari 2012

ijsblokken

"Ice, ice baby!"
Met dank aan mijn dochter, die ijsblokken verzamelt!

Oh, en mensen: volgende keer iets beter lezen (of ik moet duidelijker zijn, foei!): Ik krijg allemaal reacties "gefeliciteerd met jullie trouwdag". Dus ik heb nog eens goed gekeken, maar nee, ik heb het goed geschreven. We waren 11 jaar samen*, niet 11 jaar getrouwd. Dat was dan wel heel erg rap geweest ;)



* met andere woorden: we hebben elkaar 11 jaar geleden op 27 januari 2001 ontmoet. Maar evengoed bedankt voor de felicitaties!

3 opmerkingen:

  1. Wat gaat ze daar dan mee doen?? Een iglo bouwen?

    Tjaa, ik merk het ook wel vaker op, goed lezen is moeilijk! Zal ons allemaal wel eens overkomen!

    Toch gefeliciteerd, 11jaar is niet niks! Zeker tegenwoordig!!

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oohh.. dan heb ik het ook fout gelezen. Maar toch gefeliciteerd hoor ;-) En grappig dat Ditte al zoveel ijsblokken heeft verzameld. Wat gaat ze er nu mee doen...?

    Een fijne donderdag!
    liefs Insoon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeps, ik was er zo eentje die dacht trouwdag... sorry!

    BeantwoordenVerwijderen

© 2010-2011 by KnutselMar. All rights reserved by http://ranjameteenrietje.blogspot.com/