Pagina's

maandag 5 maart 2012

Versatile award


Afgelopen week werd ik door Rita van Vijf minuten voor Mam genomineerd met de Versatile blogger award. Naturlijk voel ik me vereerd, dus Rita, bedankt!


Regels die bij deze award horen:


1. Plak deze award in je blog.
2. Bedank de blogger, die hem aan jou gaf.
3. Vertel zeven dingen over jezelf.
4. Geef de award aan een paar anderen.
5. Geef een uitleg van wat ze moeten ( mogen) doen op je blog.
6. Informeer hen erover, door een berichtje op hun blog achter te laten.



De 7 - of beter gezegd 10 - dingen over mij kun je lezen in dit stukje.


Ik nomineer op mijn beurt Desirée-ScrapDees, Nathalie en CreaThea voor deze award.

4 opmerkingen:

  1. oh wat lief van je dat je me nomineerd en van harte bedankt hoor daarvoor! Maar als je het niet erg vind dan plaats ik hem niet op mijn blog, want heb dit al eerder gedaan(net als jij hihi) en er valt dus al eerder wat te lezen over mij!

    Fijne week hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik vind het heel lief van je dat je mij genomineerd hebt. Maar heb dit ook al eerder gedaan en het ontbreekt mij aan tijd om er nu opnieuw voor te gaan zitten, sorry daarvoor. Dus voor de liefhebbers is dit de link ;-) http://creatiesvancreathea.blogspot.com/2011/09/oh-nee-ik-ben-getagd.html

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt, vind het erg lief ook! Maar ik zou niet weten aan wie ik hem allemaal door moet geven de meeste blogjes hebben al een soortgelijk iets gehad of doen hier niet aan :(

    Ook ik haak af... sorry...

    Liefs,
    Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je mooi gedaan :-) Gaat het goed net jullie?

    BeantwoordenVerwijderen

© 2010-2011 by KnutselMar. All rights reserved by http://ranjameteenrietje.blogspot.com/