Pagina's

vrijdag 18 mei 2012

Kringloopvondsten

ravensburger puzzels

Op deze foto een puzzel van Dick Bruna en 6 silhouetpuzzels voor Feetje. Gekregen van een goede vriend die ze voor haar vond op de rommelmarkt.

slaappopje

Tevens nam hij een aantal knuffels voor de meiden mee (niet alles staat op de foto, want een deel moest na een rondje in de wasmachine meteen mee het bed in). Dit Rups-popje, zou 'iets' moeten kunnen doen (er zit een batterij-doosje in de rug). Wie weet wat, mag het me zeggen?! *

geitje

Er zat ook een knuffel-geitje bij (laat mama stiekem he-le-maal gek van geitjes zijn ;-) ).

sieradendoosjes

Voor alletwee de dames kocht ik vanmorgen een sieradendoosje. Beide doosjes werden direct gevuld.

lijstjes

Ook scoorde ik twee houten foto lijstjes met geborduurde figuurtjes. Het is mijn bedoeling de lijstjes schoon te maken en te bekleden met een leuk stofje. Wellicht, dat ik de geborduurde beestjes er wel in laat zitten. Ik vind ze eigenlijk wel leuk!


* Ik heb er nieuwe batterijen in gedaan, maar het ding lijkt niets te doen.

6 opmerkingen:

  1. AAH echte hebbedingetjes!
    Zelf hebben we zo'n soortgelijk rupsje én die geeft met het hoofdje licht in het donker; heeft wel een andere teint hoofd..denk dus dat het bij dit rupsje er niet in zit.
    Veel plezier met je schatten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh die Dick Bruna puzzel is geweldig! Wat een leuke vondsten.

    Groetjes,
    Rosalie van StudioZakka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe vondsten! Wij zijn vandaag ook naar de kringwinkel geweest; ik zal er eens werk van maken om onze vondsten morgen ook online te zetten.
    En dat rupsje haar hoofd geeft inderdaad licht in het donker, als je op de buik drukt of zo. Er zijn verschillende varianten van geweest maar ze geven allemaal licht. Leuk voor de kindjes om mee in bed te nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk spullen heerlijk he de kringloopwinkel kan er ook uren rond snuffelen. En idd. het gezichtje van de rups moet licht geven.

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Er is al een paar keer eerder gezegd dat het ruspjes haar gezicht licht geeft en dat was precies wat ik ook wilde zeggen.Als het goed is zit er om de batterijhouder twee uithangsels aan die je in kunt knijpen.Tenminste, dat is bij de meeste varianten het geval.Groetjes Angel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke vondsten inderdaad!! En de rups? Die zou licht moeten kunnen geven als je hem (stevig) knuffeld ;)

    BeantwoordenVerwijderen

© 2010-2011 by KnutselMar. All rights reserved by http://ranjameteenrietje.blogspot.com/