Pagina's

vrijdag 29 juni 2012

DWZI - zonnige slippertjes


Deze week zag ik ... ZON! Eindelijk kunnen die nieuwe slippertjes aan. Een goed begin van onze vakantie, zou ik zo zeggen!

Verder mijn excuses, dat het twee weken lang stil is geweest op mijn blog. Er is veel gebeurd in huize 'KnutselMar'. Ten eerste zaten we tijdelijk zonder telefoon en internet, omdat de modem het begeven had. Daarbij is het één en al ziekenboeg in huize "KnutselMar". Momenteel loop ik met een kaakholte ontsteking, dus fit genoeg om een lange blog te schrijven voel ik me niet. Ook Feetje heeft even extra aandacht nodig. Verder zijn het allerhande "offline" zaken die mijn aandacht even opslurpen.

Ditte heeft sinds gistermiddag zomervakantie. Ze is over naar groep 3 met een prachtig rapport! Het is echt gek, dat ze nu kleuter-af is (in september hoopt ze pas 6 te worden, dus ze is een jonge leerling).
Eerdaags hoop ik nog wel de vaderdag cadeautjes (en die van moederdag, oh help, zelfs die heb ik nog niet gepost!), cadeautjes voor het afscheid van de juf en meer te plaatsen. Nu eerst even bijkomen en uitzieken...


En nu die laarsjes hopelijk een tijdje in de kast, ook al zijn ze net nieuw en "net zo mooi", aldus beide dames die voor dezelfde schoentjes gingen (liefst dragen ze elke dag álles hetzelfde).



DWZI is een terugblik op de afgelopen week. Lees hier meer.

4 opmerkingen:

  1. Beterschap en geniet maar van al het mooie weer. Volgens de voorspellingen houdt het nog even aan gelukkig :)

    Fijn weekend/vakantie!

    Groetjes,
    Rosalie van StudioZakka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doe rustig aan en ziek maar even goed uit, wij zien je vanzelf weer verschijnen,
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. veel beterschap gewenst, rust is heel belangrijk,groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel beterschap, mischien knap je wel op van wat lekkerder
    weer...

    BeantwoordenVerwijderen

© 2010-2011 by KnutselMar. All rights reserved by http://ranjameteenrietje.blogspot.com/