Pagina's

dinsdag 21 augustus 2012

Post, Granny's en een wijnvat


De postbode heeft het er maar druk mee. Ik werd nog maar eens verrast met een leuk pakketje van Els. Er zat ook iets leuks voor Ditte in. Thanks, ook namens mijn oudste dochter.
Tevens won ik afgelopen week nóg twee give away's. Dames, ik lig al klaar voor de brievenbus!


Gisteravond maakte ik een paar nieuwe enveloppen (er ligt nog een hele stapel papiertjes mooi te wezen, dus er gaat zeker meer geknipt en gevouwen worden).


De achterkantjes...


Mijn eerste Granny Square is een feit. Hij is nog niet helemaal perfect, maar ik begrijp de techniek. By Miekk geeft een hele duidelijke uitleg voor wie het ook eens wil proberen.
Koos verklaarde me voor gek, toen ik zei, dat ik voornemens ben een hele deken te gaan haken. Hij "ziet er de lol echt niet van in". Ik gelukkig wel ;)
Weet iemand trouwens een site waar je leuke (niet te dure) wol en/of katoen kunt kopen?


Onze tuin is sinds dit weekend een wijnvat met waterplantjes en fonteintje rijker. Als het helemaal helder is, mogen er visjes bij.
Lang geleden hadden we een vijver. Sterker nog, we hadden er zelfs twéé! Tijdens de zwangerschap van Ditte hebben we deze uit voorzorg dichtgegooid (wat vast geen overbodige luxe was, aangezien ze al sinds haar babytijd een echte "daredevil" is).

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk al die post op de mat. En ja een vijvertje
    is zo leuk, ik heb het jaren geleden ook gehad, gewoon een hele grote zwarte cement bak gekocht bij de praxis, die in de grond gegraven water er in en fonteintje er in (want daar gaat het om) Zo gezellig vind ik dat,

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo verwend te worden.
    Leuk en verslavend Grannies haken.
    Ben er in de vakantie ook mee begonnen.
    Net als de enveloppen maken ook zo geweldig leuk om te doen.
    De water ton is super.
    Zo gezellig een geluidje van water in de tuin.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor al die post en je enveloppen! Grannies zijn ontzettend leuk om te haken, gewoon door blijven gaan hoor ;-)
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je zoveel hebt gewonnen! En wat grappig, die zelfgemaakte enveloppen. Mooi zo'n wijnvast als vijver :-)

    Een fijne dag!
    liefs Insoon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie envelopjes! En dat wijnvat zou ik ook wel in mijn tuin willen.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen

© 2010-2011 by KnutselMar. All rights reserved by http://ranjameteenrietje.blogspot.com/