Pagina's

zaterdag 29 september 2012

Kopjes, cadeautje, kringlooptas en Cedric


Vanmorgen kocht ik deze leuke kopjes met schoteltjes in dit leuke winkeltje. De setjes zijn te leuk om zomaar in de kast te laten staan, dus hebben ze een mooi plekje gekregen in mijn woonkamer.

De winkel heeft ook een erg leuke webshop, boordevol spulletjes om taarten te maken, heerlijke (bijzondere) theetjes en cadeautjes. Zeker even op de link klikken, dus!

 
Ik zocht nog wat andere spulletjes bij elkaar, en rekende af bij de kassa. Ik was de eerste klant van die dag, en daarom kreeg ik een cadeautje. Ze hebben namelijk de hele maand september feest.
Het pakket bevat een geurbrander met drie verschillende geurblokken (waffle bars) in een leuk mandje. Ze ruiken echt heerlijk, dus ik ben er superblij mee!


Ik maakte een kringlooptas van Eloleo. Altijd handig voor wat extra boodschappen, of zo.

 
Tot slot wil ik iederee een prettig weekend wensen, ook namens onze jonge kater Cedric.
Hij werd door Ditte in de poppenwagen gezet, en leek het daar prima naar zijn zin te hebben!

4 opmerkingen:

  1. Altijd fijn, een cadeautje krijgen aan de kassa :-) Leuke spulletjes. En toffe foto's van de Cedric :-) Nog een fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super fijn om leuke cadeautjes te krijgen. En de kat heeft een andere naam gekregen dan hartje zie ik? Daar zal Koos daar dan weer heel blij mee zijn ^^ groetjes Lise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke spulletjes heb je gekocht en gemaakt. Ga straks even kijken op die webshop. En zo te zien zit Cedric daar heerlijk in de poppenwagen, haha ;-)

    Een fijne dag!
    liefs Insoon

    ps: ik ben verhuisd naar insoons.wordpress.com, hopelijk zie ik je daar weer!

    BeantwoordenVerwijderen

© 2010-2011 by KnutselMar. All rights reserved by http://ranjameteenrietje.blogspot.com/