Pagina's

zaterdag 13 oktober 2012

DWZI - wandelen in het bos



Deze week zag ik .... een heel mooi bos, waar we een flinke wandeling gemaakt hebben van ruim 7 kilometer. Het mooie van dit bos is, dat er ook een verhard pad doorloopt, zodat ik er met mijn rolstoel goed doorheen kan.
Helaas is het weer inmiddels behoorlijk omgeslagen, net nu de vakantie begonnen is...

De teller van mijn volgers staat nu op 98. Nog 2 te gaan voor de give away!



DWZI is een terugblik op de afgelopen week. Lees hier meer.

4 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk is het he, om in het bos te zijn in dit jaargetijde!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fijn door de bossen met dit weer en dit seizoen!
    Ik wist trouwens niet dat je in een rolstoel zat....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, dat ziet er fijn uit!!!
    liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat er een verhard pad door het bos liep. Dat kom je toch niet vaak tegen in een bos.. ideaal voor jou :-) Ja, jammer dat het weer is omgeslagen, net nu het herfstvakantie is. Hopelijk trekt het nog wat bij.

    Een fijne dag!
    liefs Insoon

    BeantwoordenVerwijderen

© 2010-2011 by KnutselMar. All rights reserved by http://ranjameteenrietje.blogspot.com/