Pagina's

maandag 24 december 2012

Kerst en Swap


Hier een impressie van de Kerstsfeer in huize KnutselMar.
 (de 'echte' Kerstgroet volgt morgen).


Vandaag ontving ik een prachtig Kerstpakketje (PIF) van gehaakte kerstboompjes van Miss Mustache.



De slinger hangt aan mijn letterbak, boven mijn bureau.


Hier de ingepakte versie van de Kerstswap aan Petout
Ik heb de smaak inmiddels te pakken, en heb me opgegeven voor een nieuwe swap met Valentijn.


Ik maakte voor haar een placemat in vrolijke kleurtjes (de achterkant staat niet op de foto, maar heeft een roze met witte stippen-band en witte binnenzijde). De binnenkant heb ik steeds per centimeter doorgestikt. Ik deed er nog een zakdoekjes-zakje bij en twee haar elastiekjes voor haar dochtertje.


Tenslotte nog een klein stukje van mijn haaksels voor Kerst. Uiteraard kan ik die nog niet in zijn geheel laten zien voordat de cadeautjes bij de nieuwe eigenaar beland zijn.

1 opmerking:

© 2010-2011 by KnutselMar. All rights reserved by http://ranjameteenrietje.blogspot.com/