Pagina's

vrijdag 5 april 2013

DWZI - op het strand en post


Deze week zag ik ...  

Feetje in de verte op het strand :)


Mijn laarzen in het zand


En Huppel langs de waterkant
(ik ben in de rijmende mood vandaag, LOL! )


Het is een béétje mosterd na de maaltijd, maar ik wilde jullie deze paaskaartjes toch niet onthouden. 


Ik vond ze zelf zo leuk, met die poezelige staartjes.


Ik naaide stofjes op een kaart, haakte de haasjes en maakte staartjes van pom poms.


Deze kaart is gemaakt van verschillende stofjes.


De laatste kaart was voor mijn vriendin, die graag een gehaakt bloemetje wilde voor het mutsje van haar dochtertje. Ik haakte er 3, dan kan ze er zelf ééntje uitkiezen. Natuurlijk ging alles in een zelfgemaakte enveloppe.


Aangezien het nog altijd bitterkoud is buiten (ik zag deze week wéér sneeuw! En in onze waterton staat nog altijd een laagje ijs!), bouwen de meiden gezellige hutjes in huis.


Tenslotte... Tante Jannie en De Bakmadam: Jullie pakketjes zijn onderweg. Het heeft even geduurd, maar ombeurten werden we in huize "KnutselMar" geveld door de griep. Gezellige Pasen was dat :(
Tevens heb ik deze dame een kaartje beloofd, maar ook dat is er afgelopen week bij ingeschoten. Ik hoop ook jou snel wat te sturen, hoor!



DWZI is een terugblik op de afgelopen week. Lees hier meer.

6 opmerkingen:

  1. prachtige foto's en werkjes...

    groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk fotoverslag! Hutten zijn altijd in hè?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi ik zie nu wel dat mijn enveloppe op jouw foto toch iets minder gedeukt was voor verzending. Ik denk trouwens dat de postbode ook wel eventjes zijn schuttingtaal heeft kunnen oefenen bij mijn brievenbus want die was toch echt wel een beetje smaller dan de enveloppe ;P Maar alles is in goede orde ontvangen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeey lady!
    Dank je wel voor je leuke pakketje! hij is net binnen gekomen.. leuk blog heb je ook, ik ben meteen volger van je geworden!
    Fijne dag en wie weet tot snails!
    Liefs,
    Kimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie strandfoto's en wat heb jij een ontzettend leuke blognaam! Ik word er helemaal vrolijk van :-D

    BeantwoordenVerwijderen

© 2010-2011 by KnutselMar. All rights reserved by http://ranjameteenrietje.blogspot.com/